Bij de inschrijving vragen wij alleen wij de persoonsgegevens die normaal gesproken op een CV staan. Pas als je begint met werken, zullen wij een kopie van jouw originele geldige legitimatiebewijs maken en vastleggen en jouw BSN-nummer opnemen in ons systeem. Zaken als gezondheidsgegevens en godsdienst mogen en zullen wij niet vastleggen. Zolang je nog bemiddeld wilt worden voor werk door ons mogen wij de persoonsgegevens bewaren. Als je niet aangeeft of je nog bemiddeld wilt worden, zullen de gegevens 2 jaar na inschrijving worden verwijderd. De gegevens moeten in ieder geval op jouw verzoek worden verwijderd. Ben je werkzaam geweest voor ons, dan dienen wij ons te houden aan de wettelijke bewaartermijnen.
Schrijf je nu in bij
technodeal
Stuur jouw CV naar ons en laat ons een baan voor jou zoeken.
Hulp nodig of vragen over werken bij Technodeal?
Heb je een vacature gezien die bij jou past? Reageer dan via de sollicitatiemogelijkheid op onze website. Wil je eerst meer weten over ons of over de inhoud van de vacature? Bel ons dan, wij willen je hier graag meer over vertellen. Ons telefoonnummer is 0492-558833.
Wij zijn als bureau aangesloten bij de NBBU: de Nederlandse Bond voor Bemiddelings- en Uitzendondernemingen. (Zie Ook voldoen wij aan het SNA-keurmerk. Om hiervoor aan te voldoen, worden wij regelmatig gecontroleerd d.m.v. een inspectie op ons kantoor. Wij vinden dit lidmaatschap en dit keurmerk heel belangrijk, omdat wij een betrouwbaar uitzendbureau willen zijn voor zowel onze flexwerkers als voor onze klanten.
Waarschijnlijk heb je jouw CV al toegestuurd via de website of per mail. Mocht je dat nog niet hebben gedaan, neem dan een exemplaar mee. Heb je relevante diploma’s/certificaten, neem deze (of een kopie hiervan) dan ook mee.
Wij hopen natuurlijk dat je ons vertrouwd en staan open voor al jouw vragen, opmerkingen en klachten. Daarnaast kun je ook veel informatie vinden op de website van de NBBU, waar wij lid van zijn. Denk bijvoorbeeld aan de cao-app met een bron van informatie voor jou. Ook kun je terecht bij de SNCU (Stichting Naleving CAO voor Uitzendkrachten). Ook op hun website worden tal van vragen beantwoord. Vermoedt je dat er iets niet klopt, dan kun je bij hen hiervan ook een melding maken.
Je kunt jouw gegevens zelf aanpassen met de inloggegevens die je van ons hebt ontvangen. Ben je deze gegevens kwijt of heb je hulp nodig, stuur ons een mail of bel ons.
Omdat Technodeal is aangesloten bij de NBBU maken wij gebruik van het fasensysteem. Fase 1 duurt 26 gewerkte weken. Fase 2 duurt 52 gewerkte weken.
Bij deze contracten geldt: Dat er uitsluiting van de loondoorbetalingsverplichting is. Dus als je werkt word je betaald voor de uren die je daadwerkelijk werkt. Dat als het werk ophoudt (einde opdracht) de uitzendovereenkomst per direct ook stopt. Dit geldt ook dat de uitzendkracht ook per direct kan stoppen. Wettelijk als je ziek bent, stopt je Fase 1 en Fase 2 contract. Dit betekent echter niet dat je niet betaald wordt.
Kijk hiervoor bij “Ik ben ziek, wat moet ik doen?” Fase 3 duurt maximaal 4 jaar en in deze periode mag Technodeal je maximaal 6 contracten voor bepaalde tijd geven. Fase 4 is een contract voor onbepaalde tijd. (Een vast contract) Bij een onderbreking tussen 2 contracten van meer dan 6 maanden begin je weer opnieuw in Fase 1.
Uitzendkrachten die 21 jaar of ouder zijn en die minstens 26 weken hebben gewerkt voor één uitzendonderneming hebben recht op een basispensioen van StiPP. Je blijft maximaal 52 werkweken in de Basisregeling. Werk je langer door, dan ga je deelnemen aan de Plusregeling. Het verschil is dat je bij de Plusregeling zelf ook mee gaat betalen aan je pensioen.
Als je voor een ander uitzendbureau hebt gewerkt en daar pensioen op heb gebouwd, geef dit aan bij Technodeal. Dan kunnen wij gelijk doorgaan met je pensioen opbouw.
Voor meer informatie kijk op: https://www.stippensioen.nl/
Voor het bepalen van jouw salaris dienen wij de cao van de inlener te hanteren. Dit verschilt dus per opdrachtgever / branche.
Wij zijn verplicht om de inlener te vragen wat er wordt betaald aan het eigen/vaste personeel. Dat heet de inlenersbeloning.
De inlenersbeloning is er op gericht dat de uitzendkracht hetzelfde salaris verdient en ook daadwerkelijk ontvangt als de overige personeelsleden van de inlener die dezelfde werkzaamheden uitvoeren en volgens de cao van de inlener worden betaald.
Bedrijven mogen hier alleen maar positief van afwijken. Daarom dat sommige bedrijven hun eigen loongebouw hebben.
Bij sommige opdrachtgevers bepaalt de opdrachtgever wat je kan verdienen, dan krijg je een aanbod. Soms wordt het in een later gesprek na de kennismaking besproken met het uitzendbureau.
Op al onze contracten is de NBBU cao van toepassing. Op deze pagina vind je hier meer informatie over: https://www.nbbu.nl/thema/nbbu-cao/. De NBBU-cao is ook als app beschikbaar. Download deze in de Google Play of App Store. Zo heb je altijd alle actuele informatie beschikbaar. Voor vragen kun je natuurlijk ook altijd bij ons terecht!
Als je een Fase 1 of 2 contract hebt, heb je geen opzeg termijn. Je kan per direct stoppen maar de opdrachtgever kan ook bepalen dat het werk ophoudt. Bij een Fase 3 contract kan in principe niet tussentijds worden opgezegd, niet door de werkgever, maar ook niet door de werknemer.
Als je ziek bent, dien je je vóór arbeidstijd persoonlijk telefonisch ziek te melden bij het bedrijf, waar je werkt en ook vóór 09.30 uur bij Technodeal (0492-558833). Ziekmelden via WhatsApp, E-mail e.d. en via familie/collega’s wordt niet geaccepteerd. Als je tijdens het werk ziek wordt, meld je dit bij je leidinggevende van het bedrijf én bij Technodeal.
De 1e 2 dagen van ziekte zijn wachtdagen. Vanaf de 3e ziektedag ontvang je een ziektewetuitkering van het UWV, welke 70% bedraagt van je uitkeringsdagloon. Daarnaast ontvang je gedurende de 1e 52 weken een aanvulling van 20% van Technodeal.
Zodra je jezelf weer in staat voelt om te gaan werken, verwachten wij van jou dat je je hersteld meld bij Technodeal. Ook als je het werk weer gedeeltelijk kunt hervatten of als je aangepast werk kunt verrichten, is het belangrijk dit te bespreken met ons en het UWV.
Je kunt bij ons kiezen voor uitbetaling per week óf per 4 weken. Wij hanteren een pen week. Dit betekent dat er altijd een week zit tussen de gewerkte week en de week dat wij uitbetalen (op maandagochtend). Bijvoorbeeld: werk je in week 1, dan maken wij jouw 1e salaris over op de maandag in week 3. Heb je gekozen voor vierwekelijkse betaling, dan werk je bijvoorbeeld week 1,2,3 en 4 en maken wij jouw salaris over op de maandag in week 5.
In verband met het ingaan van de nieuwe privacywetgeving, mogen wij deze documenten niet meer per mail toesturen. Wij maken gebruik van de flexwrapp van Easyflex. Hiervoor ontvang je van ons een inlogcode. Hiermee kun je een account aanmaken en inloggen op de website http://www.flexwrapp.com/. Ook kun je de app downloaden en installeren op jouw telefoon bijvoorbeeld, beschikbaar in de Google Play en Apple store.
Natuurlijk krijg je overwerk uitbetaald. Het ligt allereerst aan welk CAO de inlener hanteert. Daar worden de overwerk percentages uit overgenomen. Ook is er een mogelijkheid om de overuren te sparen, dit noemen we “tijd voor tijd”. Zodat je deze uren als vakantie uren kan opnemen.
Dat is wel zeer gebruikelijk. De hoogte hiervan is afhankelijk van welke CAO de inlener hanteert. Daar kunnen in iedere CAO weer verschillende regels voor gelden.
Als uitzendkracht in Fase 1 en 2 bouw je reserveringen op die je kunt inzetten voor vakantiedagen en kort verzuim. Ook bouw je 8% vakantiegeld op over het brutoloon van je gewerkte uren. Vakantiegeld wordt in de maand mei uitbetaald. Dit is de standaard afspraak, waar wij van uitgaan. Op verzoek van de uitzendkracht kan het vakantiegeld eerder worden uitbetaald bij een aaneengesloten vakantie van tenminste vijf werkdagen. Bij een uitzendovereenkomst met uitzendbeding (bij zo goed als alle contracten in fase 1 en 2 bij ons) kan het vakantiegeld zelfs wekelijks worden uitbetaald.
In fase 3 en 4 bouw je geen reserveringen op voor kort verzuim. Je hebt dan namelijk recht op loondoorbetaling (wat aan specifieke regels gebonden is). Op je laatste loonspecificatie kun je terugvinden hoeveel reserveringen je totaal per soort hebt opgebouwd.
Zou je normaal tijdens een feestdag moeten werken, dan ontvang je over deze dag feestdaguren. Hiervoor hoef je bij ons vanaf fase 1 geen reserveringen voor op te bouwen.
Een salarisstrook ziet er bij elk bedrijf weer anders uit. We kunnen ons voorstellen dat dat best lastig kan zijn. Heb je vragen of wil je gewoon een goede uitleg over de salarisstrook, vraag het ons, dat werkt het handigst!
Klopt er volgens jou iets niet op de loonstrook, zoals bijvoorbeeld afspraken over het uurloon, vergoedingen, aantal gewerkte uren? Neem dan gewoon even contact met ons op. Dan controleren we het gewoon even. We proberen hierin geen fouten te maken, maar het blijft toch mensenwerk.
Dit is een heffing, die wordt ingehouden op het loon en die wij moeten betalen aan de belastingdienst. Denk aan loonbelasting en wettelijk verplichte sociale verzekeringen (zoals bijvoorbeeld ZW, WW, AOW, etc..) Dit verklaart voor het grootste gedeelte het verschil tussen bruto en netto loon.
Werk je minder dan het aantal overeengekomen uren? Dan vullen wij in principe de uren gewoon aan met vakantie-uren (als je hiervoor voldoende saldo hebt opgebouwd).
Wil je dit niet, laat het ons dan weten.
Vakantiegeld wordt altijd in de maand mei uitbetaald.
Is er sprake van kort verzuim of bijzonder verlof? Dan kun je in fase 1 en 2 hiervoor je kort verzuim uren inzetten, eventueel aangevuld met vakantie uren.
Ben je werkzaam in fase 3, neem dan even contact met ons op om te bespreken om wat voor bijzonder verlof/kort verzuim het gaat en hoeveel uren hiervoor gelden.
Wanneer je uit dienst gaat, worden alle nog openstaande reserveringen aan je uitgekeerd.
Bij ons is het wekelijks betalen van jouw salaris mogelijk (nog heel gebruikelijk zelfs), waardoor je niet lang op je eerste salaris hoeft te wachten. Op de maandag in je 3e werkweek ontvang je al jouw eerste salaris.
Ben je pas gestart en zit je toch echt krap bij kas of heb je een onverwachte uitgave? Dan kunnen/willen wij je bij uitzondering echt wel een keer helpen. Er wordt dan een voorschot op jouw eerstvolgende salaris ingehouden en op jouw bankrekeningnummer gestort ( het bedrag komen wij samen even overeen). Contante betalingen kunnen wij nooit uitvoeren en zijn ook niet toegestaan!